27 Aralık 2010 Pazartesi

Hayallerimiz...

Bu aralar kime sorsanız ya bir butik otel sahibi olmayı, ya zeytincilik, ya şarapçılık ya da organik tarım yapmayı istiyor, Büyük bir çoğunlukta tekneleri ile sonsuz denizlere açılmak, dünya turu yapmak ve belki de denizde yaşamak istiyor.
Ben farklı olmak isterdim ama nafile...
İstatistiklerde genellemelerin içerisindeyim.
Ben de bir butik otelim olsun istiyorum, delice uğraştığım kahvaltı sofralarım olsun, kavanoz kavanoz vişne likörlerimi güneşin altına sıralayım istiyorum. Mutfakta değişik tatlar üstünde uğraşayım, ellerimle yaptığım rüzgar çanlarını her bir odanın önüne asayım istiyorum. Çok mu şey istiyorum acaba?
Belki bu yolculuğumda siz de bana akıl verirseniz, destek olursunuz, hiç ummadık bir şekilde yeni bir kapı açarsınız belki bana?
Tabi zaman içerisinde beni daha iyi tanıyacaksınız. Beni,yol arkadaşımı, ailemi, dostlarımı, neler yaşadığımı, yaşadıklarımın bana kattıklarını...
Ve en güzeli ne biliyormusunuz?
Bir yol arkadaşım var.
Hayallerime ortak, yaşamıma ortak bir yol arkadaşı, bir sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...