28 Aralık 2010 Salı

Renklen ki Renklendir...

İnsanın işi gücü olmayınca yapacak şey bulamaz ve işte böyle işlerle uğraşır. Bir kaç ihaleye hazırlandık peş peşe. Bir anda işler bitince boşlukda kaldım :)
Ve günlüğümü renklendireyim dedim...
Bugün hava isli, sisli, pis puslu...
Hem soğuk, hem yağmurlu...

"HAYATIN TADINI ÇIKAR" isimli eserimi :)) paint programında yaptım. Bugüne kadar fotoğraf küçültmek haricinde hiç kullanmamıştım. Eğlenceli bir işmiş...

Bu arada ben akşamları ufak tefek el işleri, seramik benzeri biblolar, ufacık tefecik resimler yapıyorum.
Hepsi yaza Alaçatı pazarında satışa çıkacak...
Eh madem Butik Otel açacağız dedik, her yoldan para kazanmalı ve bu amaç için biriktirmeliyiz...

3 yorum:

  1. RESİMLERE HARİKA OLMUŞ.BUTİK OTELİNİZİN DUVARLARINI SÜSLEYEBİLİR BUNLARI SATMAYIN BENCE
    KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  2. BEN YORUMLARI NASIL GÖRECEĞİM 0 YORUM GÖRÜYORUM

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...