27 Aralık 2010 Pazartesi

Başlarken...

Şu anda benim günlüğümü okumaya başlıyorsunuz.
Bu günlük benim hayallerime giderken, koşarken başıma neler geldiğini ve geleceğini sizlerle paylaşacağım bir günlük olacak.
Yani belli bir konu yok, teknoloji, sanat, yemek, vesaire vesaire...
Şu anda BEN ve gelecekte olmayı hedeflediğim yerdeki BEN'e yolculuktur sizlerle paylaşacağım.
Ben şu anda İstanbul'da bir plazanın bilmem kaçıncı katında çalışıyorum. Bazen bulutlardan yaşadığım şehiri bile göremiyorum.Ama ben Ege'de bir sahil kasabasında butik otelim ve bir küçücük butik aş evim olsun istiyorum. İzmir'den İstanbul'a gelirken tam bir yıl içerisinde geri döneceğime söz vermiştim.Fakat iş güç vesaire sebepleri yüzünden 2 yıl oldu ve ben hala İstanbuldayım.
Ve bu hayalime adım adım yaklaşırken, sizlerle beraber daha kocaman bir yürek olacağıma inandım nedense birden. Sanki daha hızlı ve daha keyifli olacak bu süreç.
İşte böyle bir şey...

1 yorum:

  1. HAYAL ETTİĞİMİZ SÜRECE VARIZ.HAYELLERİN 2011 DE GERÇEK OLACAK SW

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...