30 Aralık 2010 Perşembe

TO DO list -1


Bu yıl çok güzel bir yıl olacak.
Biliyorum...


4 yorum:

  1. yapılacaklar listesini çok beyendim.özellikle sevgiliye daha çok aşık olunacak işi mutlaka dikkatle takip edilmeli.
    Bide arkası yarın demişsiniz arkası nerede?

    YanıtlaSil
  2. Aşk kolay bulunmuyor, bulduysan bırakmayacaksın peşini :)Arkası gelecek ama bir türlü işleri toparlayıp, tamamlayamadım "Yapılacaklar Listesini"... Arkası yarın:)

    YanıtlaSil
  3. ben yardımcı oliiiiimmm ;)
    badiyle şarap&peynir ve kendini bulma seansları kutlaması yapılacak :)
    daha çok gezilecek
    daha çok gülünecek
    küba notlarının altına yorum yazılacak yer açılacak :)))
    badiye blog işi öğretilecek :)))
    Elly :)

    YanıtlaSil
  4. Siparişiniz alındı efendim... TO DO List 2 yakında ... Küba notlarının altına nasıl yorum yazılır keşfedince açacağım... Ay söylüyorum da inanmıyorsunuz...Hakikaten zor işmiş blog sahibi olmak:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...