6 Ocak 2011 Perşembe

DaDa & KırmızıBandana...

Küçük kızlar yapıyorum ve irili ufaklı balıklar yapıyorum…(Psikolojik bir açılımı var mı bilemiyorum:)

Kimisini boya kataloglarına, kimisini mermer numune parçalarına :)

Şantiyeciyim ya, tonla dış cephe boya katalogu, mermer, parke numuneleri var elimde.

Bir de Fimo hamurunu keşfettim. ( 1000 yıldır var herhalde ama işte ben yeni buldum:) En güzel tarafı evdeki fırına verebiliyorsunuz. Daha çok eksiğim var bu konuda, hem teknik, hem malzeme, hem tecrübe… Ama çok keyifli…

Benim işyerime yakın bir sürü okul var ve bir sürü kırtasiye… İşte onlardan birisinde buldum. Sahibi 65-70 yaşlarında çok tonton bir amca. Küçücük, itiş kakış, her şeyin üst üste ve yan yana durduğu, kâğıt ve kokulu silgi kokan bir kırtasiye… Tüm ilkokul öğrencileri amcaya “kanka” diyor, o da onlara “kankam” diyor… Çok sevimli ve sıcak bir ilişki… Tabi ben büyük olduğum için daha seviyeli bir iletişim kurmaya çalıştım ve amca dedim Kanka’ya… O henüz bana Kankam demedi :(

Neyse, sanat çalışmalarıma başlamak için çeşitli hammadde, alet, edevat gereksinimimi karşılamak üzere kırtasiyeye gittim. Bir sürü boya, fırça, palet, kâğıt vs. seçtim. Epey bir miktar para tuttu.

Amca “Ne yapacaksın bunlarla?” dedi.

Ben “Resim” dedim.

Amca ”Yeni mi başlıyorsun dedi?”

Ben “ Yok, ara ara yaparım hep.”dedim.

Amca ”Anlaşıldı, sen maymun iştahlısın” dedi. Ve seçtiğim malzemelerin birçoğunu başka malzemelerle değiştirdi. Sen önce bunlarla yap bir şeyler, devam edersen gelip alırsın dedi ve benim seçtiğim malzemelerin 1/5’i kadar para ödeyip ayrıldım dükkândan:)

İşte böyle sayın seyirciler…

Adım adım sanat çalışmalarımı izlemeye başlıyorsunuz…

İyi seyirler:) Şaka bir yana, yaza kadar çok iş çıkarmam gerekiyor.

Alaçatı pazarında tezgâhımız olacak. Teyzem ve bana ait bir tezgâh…Bu arada teyzem enfes çantalar yapıyor. Ve o da resim yapıyor ama o hakikaten yağlıboya güzel işler çıkarıyor. Ama biz pazarda onun çantalarını sergileyeceğiz.Sonra bir kaç fotoğraf eklerim yaptıklarından.

DADA & KIRMIZIBANDANA

3 yorum:

  1. ALAÇATIDA O TEZGAH AÇILACAK

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim...
    Asıl senin şiirlerin çok güzel...
    Hele "Sessizliğin Yüreği"...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...