27 Ocak 2011 Perşembe

NELİ OLDUĞUNU ŞAŞIRMIŞ TAKVİM-27

Sevgilim geliyor....
Çok mutluyum...
Özlemek ne kadar güzel bir duygu değil mi?
İnsanın özleyeceği birilerinin olması çok güzel...



Bugün hava güneşli ama çok soğuk ya... Dostoyevskim ile yaptığımız telefon görüşmesinde benim erken doğduğuma karar verdik...
Evet ben 4 ay erken doğmuşum... Kışın doğan insanların genelde sisli, puslu, yağmurlu ve soğuk günlerde daha mutlu olduklarını söyledi... Ben ise Şubat ayında doğan bir Kova burcu olarak GüNeŞ olsun da, ne olursa olsun diyenlerdenim... Sonuçta 4 ay kadar erken doğduğuma karar verdik..Ve bu kilo problemiminde erken doğmamdan kaynaklandığı kanaatine vardık... Yani anne karnında sağlıklı kiloya ulaşamadan doğduğum için, aradaki farkı ilerleyen yıllarda kapatmaya çalışıyorum...
Neden mi?
İnsan günde 4-5 km. yol yürüyüp, haftanın 4 günü 30 dakika B-Fit'te hoplayıp zıplayarak nasıl kilo alır? Kesin erken doğumumla alakalı bu durum:))))) Benimle, yediklerimle alakası yok yani...

Takvim güzelini atlamayalım...
Tek kanallı televizyon döneminde Pippi'nin dizisi yayınlanıyordu...
İzlemek isterseniz jeneriği Alkışlarla yaşıyorum'da yani burada....
Bu arada Google'da arama yaparken dizide Pippi'yi canlandıran Inger Nilsson ne kadar aynı suratla yaş almış değil mi?





Bir kaç gün blogum ve takip ettiğim blog dünyası ile ilgilenemeyeceğim. Hafta sonu sevgilimleyim, hafta başı ise yoğun bir gün olacak benim için...
Onun için haftasonu dileklerimi size toptan ve önceden gönderiyorum...

12 yorum:

  1. selam güzel mutlu hafta sonları dileyelim o zaman şimdiden size iyi gezmeler :P

    YanıtlaSil
  2. Ben de kovayım:) Hatta yarın doğum günüm:) ben de erken doğmuşum oğlum da erken doğdu:) kilo da alamıyorum yığınla ortak şey:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim...
    Senin de hafta sonun çok güzel geçsin emi:)

    YanıtlaSil
  4. KOVA bence en güzel burçlardan biri:)))Hani kendi burcum diye söylemiyorum ama ÖYLE;)

    YanıtlaSil
  5. benim içime doğmuştu diye söyleye bilirm,sevgilinin geleceği,Kırmızı Bandana(m)....)))))
    Soğukta olsa sımsıcak bir haftasonu diliyorum sana ve sevgiline.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Nehircim, Bu arada ben bu kadar çabaya rağmen kilo aldım. Benim problemim kilo verememek. Ne güzel:) senin gibi rahatça yiyebilen ve kilo almayan kadınları oldum olası hep kıskanmışımdır. :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. yanlış anlamışım yok yok heveslenme kıyafet bulmak sorun:)60 olsam sevinçten ağlıycam:) 50 kiloyum boyum 1,68

    YanıtlaSil
  8. kilo alamamak demeyin o kadar yemek yiyorum nereye gidiyor anlamıyorum millete kalori yağ olarak gider yemekler bana ne olarak geldiği henüz çözülemedi:) bu arada kova dahilerin burcu diyerek nehir ida ve kırmızı bandana sizede iltifat edeyim :P

    YanıtlaSil
  9. Mutlu hafta sonalrı o halde.. şimdiden gözünüz aydın

    YanıtlaSil
  10. Dürr-i Yekta'cım...O zaman sen de çok şanslı kadınlardansın... Ye bol bol...Dahilik konusunda ben kendi adıma henüz bir pırıltı göremedim ama dur bakalım. Çıkmadık candan umut kesilmez:)
    Nehir İda...Fıstık gibi ölçüler..Daha ne istiyorsun... Ben ise : Bayaaa etli bir balık kıvamı...1.67cm - 67kg...
    Yüreğimi gülümseten kadın...Teşekkür ederim,demek senin içine doğanlar oluyor...
    Deli Anne...Teşekkür ederim. Sen ve o güzel ailene de mutlu haftasonları:) Sen delirmeye devam et ki, keyifle okuyalım...

    YanıtlaSil
  11. HERKEZE MERHABA..BEN JERY.O ŞANSLI ADAM BENİM.HAFTA SONU SEVGİLİMİN YANINDA OLACAĞIM.BENİMKİ HARİKA OLACK :) HEPİNİZE GÖNLÜNÜZCE BİR HAFTA SONU DİLERİM

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...