18 Ocak 2011 Salı

Pireli Takvim-19



"Değişiklik" her zaman, her yaşta insanın hayatında olması gereken bir kelime...
Değişiklik güzeldir...
Ben severim değişikliği, renkliliği ve galiba biraz da maymun iştahlılığı...

Biraz vakit darlığından, biraz değişiklik ihtiyacından "PİRELİ TAKVİM" değişti...
Aslında belki biraz yol yapıyorum...
Bu takvimlerin haftalık olması konusunda:)
İşler yoğunlaştığı için biraz zorlaştı, sakız çiğnerken blog yazmak:)
Tabi sanki takvimlere yoğun talep varmış, ben takvim yayınlamazsam o gün, başı kesik tavuk misali oradan oraya çarpa çarpa, ne yapacağımız bilmez bir halde gezecekmişiz gibi bir duygu içerisinde olmakta biraz tuhaf değil mi?

Ve konuya iliştirilen GÜNÜN ATASÖZÜ
Günün hayalini sorarsanız...
Teknedeyiz... Koca bir tencere deniz suyuna bolonez soslu makarna, yanında bol salata, yoğurt... Dalıştan çıkmışız, açız... İkinci dalışa kadar yemek sonrası güvertede sevgilimin omuzunda, göbeklerimizi devirerek uyuyoruz...
İkinci dalış bittikten sonra az önce kavrulmuş irmik helvasını yiyoruz tıka basa...
Deniz, rüzgar, güneş, dalışın yorgunluğu, özlenen dostların sohbeti, kokusu asla unutulmayan irmik helvasının tadı, akşam üzeri gün batımına kaldırılan serin bir kadeh kırmızı şarap...Evet kısaca günün hayali bu...

GÜNÜN TUHAF İSTEĞİ...

Böyle bahar olsun...
Güneş çok kızgın değil henüz...
Yolun sonu masmavi bir koy olsun...
Ağaçlar yarı yarıya denizin içinde olsun...
Yarı güneş, yarı gölge bir yerde arkamız orman, önümüz deniz piknik yapalım...


Ben gerçekten bu diziyi çok beğeniyorum...
Prodüksiyon, oyuncular, mekanlar, kostümler hepsi çok başarılı...
Ama Osman beni bitiriyor. Küçücük adam gözleriyle oynuyor ve her seferinde beni ağlatıyor...


BUZDOLABINIZA YAPIŞTIRIN... BÖYLE BİR EVİNİZ OLSUN:)
BEN YAPIŞTIRACAĞIM.
AMA BİZİM BÖYLE BUTİK BİR OTELİMİZ OLACAK:)


Wallpaper 2010 Tasarım Ödülü
En İyi Yeni Konut:
“Paraty House”, Costa Verde, Brezilya / Marcio Kogan














BRÜT BETON VE AHŞAP... AŞIK OLDUĞUM İKİ MALZEME...
www.marciokogan.com









4 yorum:

  1. Günün hayali;Yukarıda gördüğüm evin önündeki denizden hiç çıkmadan yüzmek,tuzlu suyun tadına varmak...
    Sevgiler Kırmızı Bandana(m),kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Evet ama ara sıra çıkıp ağaçların gölgesinde uyuklayalım...Sonra yine "CUPP" denize...

    YanıtlaSil
  3. KIRMIZI BANDANA BU HAYAL DEĞİL BİRİLERİNİN YAŞAM EKSENİ :) W

    YanıtlaSil
  4. :) Evet öyle ama İstanbul'da bir plazanın bilmem kaçıncı katında ihale dosyası ile boğuşurken bu gün için çok güzel bir hayal...
    Ama yakında, çok yakında :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...