20 Ocak 2011 Perşembe

PİRELİ TAKVİM - 20


Her daim ütülü kadınlar vardır ya...Saçlar hep düzgün, giyim, kuşam, makyaj, manikür hepsi fırından yeni çıkmış gibi... Taze yani...Sanki gerçekten ütülenmiş gibi...Hep özenmişimdir öyle ütülü kadınlara...Ama bir türlü olamadım. Ben olsam saçlarım olmuyor zaten. Bir dağınıklık,bir kayıklık, bir kabarıklık, bir çarpıklık, bir sarkan ucum, bir pırtlayan saç telim her zaman vardır.
Bunu niye mi yazdım?
Miss Piggy ile bir alakası yok bu ütülü durumun. O da hayli ütüsüz bir kadın.
Ama benim yazma sebebim başka... Dün malzeme tanıtımı için gelen bir firmanın yetkilisi bana bu ÜTÜLÜ KADIN imajını tekrar hatırlattı. Akşam üzeri saat 16.000... Mesai bitimine kalmış 2 saat... Benim saç baş dağılmış, sabah yapılan makyaja sadece göz bölgesinde rastlanıyor, üst baş otur otur kırışmış...
Ütülü kadın sanki evden yeni çıkmış, hemen de kuaföre uğramış bir tazelikte, üstünde ne bir kırışıklık, ne de bir aykırı saç teli...
Ama ilgimi en çok tırnakları çekti. Yaklaşık 3cm. uzunlukta her bir tırnak ve kırmızı ve uçlarında çiçekler... Zannımca protezler ama ben Ütülü Kadın'ın ellerine bakmaktan tanıttığı malzemeyi hatırlamıyorum...
Ben niye ütülü olamıyorum acaba?







18.Ocak tarihli takvimimde günün TUHAF isteği olarak ağaç ev sahibi olmayı istemiştim...
Ama hakikaten ağaçta bir ev demiştim ya...
İşte böyle bir ev istemiştim. Şimdi İsteğimi yineliyorum...

Günün tuhaf isteği...

BİR AĞAÇ EV SAHİBİ OLMAK...

Ne kadar güzel değil mi?
Yani ben çok sevdim...

www.baumraum.de

Çok deli ve keyifli ağaç evler var...
Yani Günün tuhaf isteğini fotoğraflı olarak yinelemek istedim...
Hani evrene sipariş veriyoruz ya:)
Fotoğraf ve imal eden firma bilgilerini de koydum.
Yanlış anlamaya mahal vermemek adına...
Ne kadar basit, o kadar güzel, o kadar huzur aslında...Ruh detoksu, dolap detoksu vesaire vesaire demeyeceğim, pek anlamıyorum o işlerden. Ama bildiğim bir tek şey var... Biz hayatlarımızı kendi ellerimizle karmaşık bir hale getiriyoruz...Diyorum da, benim evimi görseniz ıngıldan cıngıldan geçilmiyor o başka...



Takvimdeki bu değişiklik hoşuma gitti... Diğerinde kısıtlıydım ya. Bir sayfaya sığdırmak gerekiyordu ya... Böylesi daha güzel oldu sanki...Sınır yok, çerçeve yok:)
Yok yok, diğeri daha güzeldi, en azından anlamlıydı. Çünkü tek sayfaydı, takvimdi,vesaire, vesaire...

BİZ İKİ HIRSIZ ARASINDA KENDİMİZİ FEDA EDERİZ. DÜNE AİT ÜZÜNTÜLERLE, YARINA AİT KORKULAR. Fulton CURSLER demiş ama Mr. Cursler kimmiş bulamadım...


Hayatım boyunca hep kilo problemim oldu. Tuhaf, saçma sapan diyetler yapmışlığım da oldu... Ta ki fıstık gibi bir diyetisyen bana düzgün yaşamayı, beslenmeyi öğretene kadar. En azından neyi, nasıl yemem gerektiğini, nasıl yaşamam gerektiğini kendimle baş edebilecek ve sağlıklı yaşlanacak şekilde öğrendim. Ama Spor konusunda hiç bir zaman disipline olamadım. Ta ki B-Fit ile tanışana kadar.
Spor salonları, üçgen vÜcÜtlu adamlar, abdominal kaslı son moda eşortmanlı kızlar saatlerce pedal çevrilen tuhaf aletler benim için hep paramı yatırıp, 2.haftadan itibaren gitmediğim salonlar olmuştur.
Ama bu B-Fit olayı süper...
30 dakikada sporunuzu bitiriyorsunuz. Ve inceliyorsunuz...
Ben henüz çok bir incelme kaydedemedim, azıcık bir toparlanma diyelim:) Bayanlara tavsiye ederim...B-Fit sadece bayanlara özel bir spor salonu...
www.b-fit.com.tr

Günün Hayali...
MOTORLA TÜRKİYE TURUNA ÇIKMAK...
(Hepsini bir çırpıda gezemiyeceğimiz için BÖL ve GEZ yöntemi ile)


Ayn RAND...HAYATIN KAYNAĞI....



MONICA MOLINA....Bu sabah soğuk ama güneşli bir hava var. Yürüyerek geldim işe ve Monica Molina dinledim. Çok keyifliydi...


Sabah Kahvaltıda marul, roka,dilim havuç, nar ve üzerinde lor peyniri ile koca bir tabak salata yedim. Azıcık portakal sıktım salatanın üstüne...Yanında bir dilim kızarmış tam buğday ekmeği... Çok lezzetliydi:)

3 yorum:

  1. MOTORLA AVRUPAYA DA GİTMEK LAZIM DERİM.YOLLAR DÜZGÜN ÇOK KEYİFLİ OLUR SANIRIM.

    YanıtlaSil
  2. EVEEET Mr.Jery, Avrupa'ya da gideceğiz...
    SIRAYLA İŞTE...
    AĞIR AĞIR ÇIKACAKSIN BU MERDİVENLERDEN
    ETEKLERİNDE GÜNEŞ RENGİ BİR YIĞIN YAPRAK...Ahmet HAŞİM...
    Konu ile bir alakası yok ama aklıma geldi...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bugünün takvimini nasılda kaçırmışım.Eşsiz olmuş,İyi ki ütülü kadınlardan değiliz...)))
    Ben bu ağaç evlerini deniz kenerında istiyorum,olabilir değil mi?
    Sevgiyle kal ve hep ütüsüz kadın olarak kal...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...