21 Ocak 2011 Cuma

PİRELİ TAKVİM-Cumartesi-Pazar


















Deniz kenarında tam denizle kumsalın birleştiği sınırda yatmak... Güneş tam tepemde...Yarım suyun içinde ıslak ve serin ve tuzlu, yarım suyun dışında sımsıcak ve kuru ve kumlu...Ve sadece denizin sesi...Bu hafta yoğun bir hafta geçirdim. Haftasonu kendimi suya bastırmak istiyorum. Nedense aklıma gelen, içimden geçen tüm hayallerim, tuhaf isteklerim, seçimlerim hepsi suyla, denizle bağlantılı...Eh kış günü nerede bastıracağım suya kendimi... Hayallerde :)


ŞİBUMİ
TREVANİAN


GÜNÜN TUHAF İSTEĞİ...

ATLA VESPA'ya...
BOyNUnda PUaNtiyeli bir Eşarp ile Pır pıR git...
RüzGarda uçuŞsuN PuANtiyelerin:)


Farkındaysanız tüm istekler, hayaller, doğa, deniz, rüzgar üzerine... Şehirden kaçmak arzusu nasıl büyük belli oluyor değil mi?
Bugün cumartesi ve ben bir plazanın bilmem kaçıncı katında hiç penceresi açılmayan ve taze hava ile yüzleşemediğiniz bir ofiste, yükseltilmiş döşemeler üzerinde, camlı bölmeler içinde şehire tepeden bakıyorum...
Halbuki lavanta tarlalarımın içinde geziyor olabilirdim...
Butik otelimizin sezona hazırlık tadilatları ile uğaşıyor olabilirdim...
Ayağımda lastik çizmelerim ile terastaki çamurları yıkıyor olabilirdim...
Bahçenin köşesinde boş kalan yere roka mı eksem, maydanoz mu eksem diye düşünüyor olabilirdim...
Uzun yürüyüş parkuru olarak bir gün köyün içine, bir gün sahile, bir gün tepelere çıksam diye planlıyor olabilirdim...
O günler de gelecek...
Şu anda mutsuz değilim ama bir kasabada doğa içinde sevdiğim ile birlikte yaşadığım zaman galiba çok daha mutlu olacağım...
Her şeyin bir zamanı var...
*İşler bu kadar yoğun olunca, ruha böyle yansıyor demek ki... Bir kaçma hali, bir arınma durumu, bir doğaya dönüş isteği, kendini suya bastırma isteği...

























1 yorum:

  1. Bu piggy bayıldım.Evet bence de kemik torbası onlar...))))
    Bol yeşilli ve renk cümbüşü çiçeklerin,ağaçların kenarında uzanan masmavinin sonsuz serinliğinde bir an önce kulaç atman dileğiyle,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...