13 Ocak 2011 Perşembe

PİRELİ TAKVİM-Özel ek

Böyle uzun oturasım var...
Elimde kitap evinip,devinip,yuvarlanasım var...
Havada isli,sisli,pis,puslu ya...
Güneş nerede?
Güneş olmayınca neden enerjim olmuyor benim?
Güneş enerjili flip-flap çiçekleri gibi miyim ben yoksa?
Burası neresi?
Bugün Cumartesi ve biz neden ve niçin çalışıyoruz?
Ben kimim?
Suya gu diyor...
Ben ne güzel cuma akşamından kalkar giderdim sevgilimin yanına Ege'ye...
Dönerdim kuzu kuzu pazartesi sabahı işime...
Ama bir gün ÇK çalışacağız dedi...
Disipline olmanız lazım sizin dedi...
Ama işimiz yok bizim dedik...
Olsun dedi...
Disipline olmanız lazım cumartesileri çalışalım, hatta hafta içi mesainiz sabah 08.30 olsun dedi...
Biz o gün bu gündür sabah sabah işe geliyoruz. Hızımızı alamayıp cumartesileri de geliyoruz...
Ve ben artık cuma akşamı atlayıp pilotumun terkisine gidemiyorum sevgilimin yanına...
İzmir'e,Çeşme'ye, Karaburun'a...
Hava isli,sisli,pis puslu...
Benim ise böyle uzun uzun oturasım var...
Ve bir sürü anlamsız soru sorasım var?
*Sabah yürüyerek işe geldim. Hava soğukken yürümek çok keyifli. İçiniz sıcak, dışınız soğuk derken, dışınız da ısınmaya başlıyor. Bir de kulağınızda güzel bir müzik... Değmeyin keyfime...
Ama yine de bir sürü anlamsız sorasım var?

2 yorum:

  1. ÜZÜLME BETTY EGE ORADA EMİNİM SEVGİLİNDE KOCAMAN YÜREKLE BEKLİYORDUR SENİ

    YanıtlaSil
  2. Takvimin özel sayısına yakışır,şiirsel bir anlatım olmuş,sevgiler can Kırmızı Bandanacığım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...