26 Şubat 2011 Cumartesi

BENİM HİKAYEM


Hepimiz deriz ya; “Yazsam hayatım roman olur”
Bizim yaşadığımız acı en büyük acıdır, başımıza gelenler sadece bizim başımıza gelmiştir, tesadüflerin hepsi sanki bizim için tesadüf etmiştir.
Bir süre önce Meme kanserinde “Erken Teşhis”in önemini vurgulamak için yapılan bir kampanyaya hikâyemi yazıp göndermiştim. Dediğim gibi, herkes kendi hikâyesinin tek olduğunu düşünür ya…
Ben de öyle düşündüm herhalde.
Sonuçlar açıklandı geçen gün.  Ben şaşırdım çünkü benim hikâyem seçilenler arasında yoktu…Oldum olası piyango bileti aldığım zaman, kesin bana çıkacağından emin olmuşumdur. Her çekilişte mutlaka benim adımın söyleneceğinden emin bir şekilde beklemişimdir. Onun için şaşırmamı hoş görün. Nasıl olur da benim hikâyemi beğenmezler demiştim.
Birinci olan, ikinci, üçüncü, beşinci, onuncu olan hikâyeleri okudum. Hepsini okudum…
Ağladım…
Hüzünlendim…
Yazanlarla gurur duydum…
Ve bir kez daha şükrettim…
Şanslıydım, hem de çok şanslıydım…
Tekrar tekrar şükrettim…
“İyi ki, benim hikayem seçilmedi” dedim bencilce içimden.
İlginizi çekeceğini düşündüğüm için “Hikayeni Gönder” linkini ekliyorum.
Hamiş:
§        Daha fazla gülümseyin ve gülün.
§       Faydalı, güzel veya neşe dolu olmayan herşeyden uzak durun
§       Herkesi herşey için affedin.
§      Unutmayın,en iyisine henüz sıra gelmedi
§       Bir durum iyi veya kötü olsun, nasılsa değişecektir
§      Son olarak…Nasıl hissettiğinizin önemi yok, haydi kalkın, giyinin ve ortaya çıkın:)
****Bu arada Reklamın çarpıcılığına bakın... Doğru şeylerimi saplantı yapıyoruz, kafaya takıyoruz acaba?

4 yorum:

  1. selamlar geçmiş olsun canım rabbim bütün hastalara şifa versin

    YanıtlaSil
  2. Kocaman sevgi dolu yüreğine sevgiler yolluyorum,Kırmızı Bandanam...

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.Benimde annem meme ca. Ben o sıkıntılı günleri tekrar hatırlamak istemediğim için annemin hikayesini göndermedim :( Aslında hiç unutmadım ama..... size tekrar çoook geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Abide Berkman.
    Allah herkese acil şifalar versin.
    Ben anlatıyorum, paylaşıyorum çünkü erken teşhis çok önemli. Bir kişiye faydam dokunsa kardır diye düşünüyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...