25 Şubat 2011 Cuma

BEYKUŞLU TAKVİM-25

Bu hafta sonu bol bol uyuyacağım...
Evden dışarıya parmağımı bile çıkartmayacağım...
Yatacağım, yuvarlanacağım, kitap okuyacağım, bol bol film seyredeceğim...
Böyle bir ev kuşu olasım var...
Tabi bütün bunları Cumartesi çalıştıktan sonra arta kalan zamanda yapacağım...
O zaman cümlemi düzeltiyorum.
Bu Pazar bol bol uyuyacağım...
Elime yapışmış kitabımı bitireceğim. Ve uzun zamandır evde yapmayı planladığım yaklaşık 26 maddeden oluşan listeyi bitirmeye çalışacağım...
Ama tabi ki yatıp yuvarlanmaktan, o listeye sıra gelmeyecek. Şimdiden vicdan azabı duymanın bir anlamı yok. En iyisi ben o listeyi önümüzdeki hafta sonuna bırakayım. Ben sadece yatıp yuvarlanayım...
Ya da sabah çok erken kalkıp, 26 maddelik listeyi tamamlamak için var gücümle koşuşturayım evin içinde...
Bütün işlerimi bitirip, uzun zamandır sararan listeyi yırtıp atayım gururla...
Sonra akşam saatlerinde huzurla oturup, kendimle gurur duyayım...
Bilmiyorum...
Daha çok vakit var, karar vermek için...
Beykuşlardan bahsederken, bu arada çok beğendiğim iki blog var...
Sanatçıl Baykuş
Bir de 13 Baykuş var... 

6 yorum:

  1. Harika olmuş bu kuş resimleri.26 maddeyi boşver uyuyup,yuvarlan sen Kırmızı Bandanam,pazar gününün keyfini çıkar ve sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Sizde benim gibi zamana yetişemeyenlerdensizniz anlaşılan.Yapılacak o kadar çok şey var ki :( Bazen günler 24 değil 48 saat olsa ne güzelolur diyorum...

    YanıtlaSil
  3. Nehirem Teşekkür ederim. Bence de boşverip yatıp yuvarlanmak en iyisi:)
    Ozicim..Walla değil 48 saat, 52 saat olsa biz yine sığışamazdık o günün içine, yapacak daha çok işimiz, yapmayı istediğimiz daha çok hedefimiz olurdu:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bayildim baykuslara :) Superler...
    Yasasin baykus kardesligi :)

    YanıtlaSil
  5. En güzel Baykuş " Sanatçıl Baykuş"

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum bu kuşlara bir de uğursuz demezler mi? çok tatlılar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...