22 Şubat 2011 Salı

ÇOK KISA TAKVİM-22

Soğuk ama ışıl ışıl bir İstanbul var bugün.
Dün oldukça yoğun bir gün olduğu için, blogumla ilgilenemedim....
Bugün de yoğun ama kısa bir mola:)

Doğum günümün ertesi günü merdivenlerden kaydım ve düştüm.
Zaten bir gün önce doğum günü kutlanmış. Henüz girdiğim yaşın şokundayım.
Ben merdivenlerden kayıp düşünce, sağ tarafım biraz hasar görmüş, baldır şişmiş, kesin moraracak.
Sevgilim çok şefkatli bir şekilde benimle ilgilenirken “ Yaşın kadar gün,  ağrı çekeceksin” demez mi?
Ben zaten yaşımın şokundayım, Sevgilim üstüne bastıra bastıra günlerceeee çekeceğim ağrıdan bahsediyor:)

Neyse...
"KALİTELİ YAŞAYALIM, KALİTELİ YAŞLANALIM;)"

diyerek konuyu değiştirelim... 

Ama ne olursa olsun...
Tweety gibi yaşlanmayalım. 
Ruhumuz yaşlanmasın, yaşam enerjimiz sönmesin...
Ay kıyamam ya... Resmi koyduktan sonra içim üzüldü...



ÇOK GÜZEL BİR GÜN ve HAFTA GEÇİRİN...
O KADAR GÜZEL OLSUN Kİ, TADI DAMAĞINIZDA KALSIN...





5 yorum:

  1. geçmiş olsun:(( geçmiş doğum günün de kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. badiiiimmm o ağrı şimdi bi his yaa... sen de hissettiğin yaş kadar ağrı çekiceksin o zaman madem yaniii... ;)

    YanıtlaSil
  3. :) HerbiRenk Çok teşekkkür ederim. Düşmek kedi poposunu görmüş klasmanında;)
    Mühim ve önemli ve en ağır olanı; Sevgilimin yorumu...YAŞIN kadar ağrı çekeceksin:)
    İvit badimmm... Hissettiğim kadar... Pazar düştüm. Bugüne ne ağrı kaldı, ne şişlik, ne morluk:)Walla...

    YanıtlaSil
  4. EWET DEDİM YAŞIN KADAR ÇEKECEKSİN DİYE.YANİ HOOP DİYE GEÇİVERECEK ÜZÜLME DİYE.
    HAAA BİDE ÖPEYİM GEÇSİN DEDİM ÖPTÜRMEDİN.
    NİCE YAŞLARA KIRMIZI BANDANA

    YanıtlaSil
  5. :) HOOP DİYE GEÇTİ AŞKIM BENİM...TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...