19 Şubat 2011 Cumartesi

İŞTE ÖYLE BİR ŞEY :)

Ben tam tamına                             
528 ay
2.295 hafta
16.071 saattir bu dünyadayım...
Bu süre içinde; Ağladım, Güldüm, Sevindim, Üzüldüm, Öğrendim, Büyüdüm, Hata yaptım, Hatamı tekrarladım, Hata yapmamak için düşünmeyi öğrendim, Tecrübe kazandım, Okudum,Arkadaş edindim,Dost edindim, Dost ile arkadaş arasındaki farkı öğrendim, Dostlarımın kıymetini bilmeyi öğrendim,Çalıştım, Gezdim, Eğlendim, Yedim, İçtim, Sarhoş oldum, Tembellik ettim, Çilgınlık yaptım, Düştüm, Kalktım, Hasta oldum, Şifa buldum,Para kazandım, Parasız kaldım, Para biriktirmeyi öğrendim, Bol bol güldüm, Ailenin önemini öğrendim, Ailemi tanıdıkça daha çok sevdim, Her kötü günümde ailemin, sevdiklerimin yanıma koşacağını öğrendim, Sevdiklerimi Kaybettim, Ölümü öğrendim, Hasret çektim, Özledim, Sevdim,Daldım, Çıktım, Hopladım ,Zıpladım, Kilo aldım, Rejim yaptım, Zayıfladım, Yine kilo aldım, Hayal kurdum, Hayallerimi gerçeğe dönüştürmenin yollarını aradım ve buldum, Aşık oldum, Sevdim, Sevildim, Özledim, Özlendim, Aradım, Arandım, Güldüm, Güldürdüm, Mutlu oldum, Mutlu ettim, Merak ettim, Merak edildim...
Kısaca ben çok dolu dolu bir  528 ay, 2.295 hafta, 16.071 saat geçirdim bu dünyada...
Bu kadar tecrübe ile bundan sonra çok daha güzel, daha rafine, daha huzurlu, daha mutlu, daha heyecanlı, daha renkli, daha kalabalık, daha aşık, daha sevgi dolu, daha  refah, daha çok dost ile, daha çok aile ile, daha çok sevdiklerimle, daha çok hayalle, daha çok çılgınlıklarla, daha çok yemek keşfederek, daha lezzetli şarapları keşfederek, daha çok seyahat ederek, daha üretken, daha çılgın, daha deli dolu, daha iyi, daha çok gülümseyen bir kadın olacağım...

6 yorum:

  1. Yeni yaşın kutlu olsun,YÜREĞİNE GÜLÜMSE'den kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yeni açan tomurcuğun üzerindeki çiğ taneleri kadar berrak olsun her şey yaşamınızda...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım yeni yaşını bizde kutlarız.
    Herşeyin gönlünce olmasını dileriz.
    Kendine çok iyi bak.
    Ayrıca bloğun da çok hoş olmuş.Ellerine sağlık.
    Senden böylesi bir icraat beklerdim zaten.
    Tebrikler.

    Bilek Ailesi

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Bilek ailesi:))))
    Sizi hepinizi o kocaman aileyi çok seviyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...