18 Şubat 2011 Cuma

KARIŞIK TAKVİM-18



Bu yatak çok hoşuma gitti...
Acaba insanın yattığı yatak, çarşaf, nevresim vesaire renk ve deseni, yatak odasının rengi, dekorasyonu rüyalarımızı direkt etkiliyor mudur?
Etkiliyordur mutlaka değil mi?
Mesela ben nedense beyaz, ekru, kemik rengi çok severim. Sanki o zaman daha huzurlu uyuyorum gibi geliyor... Zaten benim rüyalarım bir tuhaf... Bir de renkli ve desenler ile daha karmaşık hale getirmeyelim değil mi?
Benim rüyalarım film gibi oluyor.
Konulu, renkli ve uzun...











Sevgilim geldi. Şu anda kendisiyle aynı şehirde bulunmaktayız. Pek mutluyum. İş, güç, Excel, ihale bana mısın demiyor yani...
Vazgeçtim, bağırarak ve koşarak işyerimden uzaklaşmayacağım. Bitireyim işlerimi de akşama erken kaçabileyim:)
PİXAR'ın FOR THE BIRDS KISA FİLMİNİ EKLMEYE ÇALIŞTIM AMA OLDUKÇA KISA OLDU:) BECEREMEDİM. SİZ BULUP SEYREDİVERİN ARTIK...





Bir de...
Hayat sana Gülsün...
Sen de Hayata Gül...
Daha doğrusu sen hayata gülünce, hayat otomatik olarak sana gülüyor:)
Sen fazla karıştırma... Gülümse yeter...
İşte öyle bir şey...

3 yorum:

  1. Oh mutlu insan her halinden belli oluyor:)
    Beyaz ben de çok severim ama her hafta yıkamak gerek:))
    Koyu renkleri tercih ediyorum o nedenle.

    YanıtlaSil
  2. ''Bir de...
    Hayat sana Gülsün...
    Sen de Hayata Gül...
    Daha doğrusu sen hayata gülünce, hayat otomatik olarak sana gülüyor:)
    Sen fazla karıştırma... Gülümse yeter...
    İşte öyle bir şey... ''
    Ne kadar doğru,sevgiyle, sevgilinle kal...

    YanıtlaSil
  3. İşallah :)
    Teşekkür ederim. Hepimiz sevgiyle ve sevgililerimizle kalalım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...