16 Şubat 2011 Çarşamba

YALANCI TAKVİM-16

Merhaba:)
Bir süreliğine yok oldum. İşler çok yoğunlaştı.
Daha önce bahsettiğim bir ihale ile ilgili oldukça yoğun çalışıyoruz. 
Ben bu işin olmasını çok istiyorum. Eğer olursa 2 yıllığına Ege'de bir sahil kasabasında çalışacağım ve yaşayacağım:) 
O zaman Sevgilime, ailemin diğer fertlerine, Çeşme'ye, İzmir'e, denize, hayallerime çok yakın olacağım...
Bu ay sonuna kadar belli olacak. 
Çok heyecanlı değil mi?
Yandaki fotoğraf var ya... 
Burada değil ama buraya 15-20km. yakın bir yerde yaşama ihtimali olması ne güzel değil mi? 
İnsanın işine bisikletle gitmesi, kasabanın pazarından tazecik sebzeler alması, kasabada yaşayan herkesi tanıması,yoğun bir iş temposu ardından evinin balkonunda veya terasında yıldızlar altına uzanıp gecenin sessizliğini dinlemesi... Ne güzel değil mi?
Durun bakalım neler olacak? Du bakalı nolcek:))
GÜNÜN VİDEOSU : Human Planet...Çok Etkileyici...

Tabi bu yoğunluk içinde takip ettiğim bloglara da bakamadım, kendi bloguma da bir şeyler ekleyemedim...
Ama dönüşüm muhteşem olabilir;) Takvimler, Karakterler, Hayaller...

Makarna üzeri, kıyma, sarmısaklı yoğurt, az da yağ kızdırdın mı, al sana mantı...
Benim takvim de biraz Yalancı Mantı kıvamında oldu:)



2 yorum:

  1. Herşey ama herşey gönlünce olsun,Kırmızı Bandanam,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...